کرمانشاه؛

طرح‌های اطعام و افطار نیازمندان در ماه رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: طرح‌های اطعام و افطار نیازمندان، هر کارمند یک حامی یتیم، محسنین، همیان مولا، اکرام ایتام، توزیع غذای گرم بین نیازمندان و ... از جمله طرح‌های اجرایی کمیته امداد این استان طی ماه رمضان است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛غلام‌رضا نصوری با اشاره به اجرای طرح‌«هر شب یک مسجد» در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با کمک سازمان‌ها، نهاد‌ها و اداره‌های مختلف طرح‌«هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی» را در راستای اطعام محرومان و حامی‌یابی با کمک‌های مالی و معنوی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه به حامی‌یابی با کمک‌های مالی و معنوی در این میزبانی سفره مهربانی اشاره کرد و گفت: طرح‌«هر کارمند یک حامی یتیم» همزمان با ماه مهمانی خدا در میزبانی یک سفره مهربانی به کمک سازمان‌ها اجرا می‌شود.
 
وی در توضیح طرح‌«هر کارمند یک حامی یتیم»، ادامه داد: کارمندان و حامیان، با حداقل کمک ماهیانه 30 هزار تومان از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین حمایت می‌کنند.
نصوری کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را سنتی نیک و پسندیده دانست و افزود: یکی از سنت‌های ماه ضیافت الهی، دستگیری از نیازمندان است که در این راستا کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد نیز هر ساله در این ماه پر خیر و برکت توسط خیران کرمانشاهی انجام می‌شود.
 
این مسؤول به جمع‌آوری بیش از 26 میلیارد ریال کمک مردمی از خیران استان در رمضان سال گذشته اشاره و اضافه کرد: توزیع جیره غذایی بین مددجویان در ماه رمضان از اهداف اجرای طرح همیان مولا است.
 
وی با اشاره به اینکه در قالب طرح کفارات نیز هماهنگی‌های مربوط برای جمع‌آوری کفارات غیرعمد و عمد صورت گرفته است، تصریح کرد: کفارات مردمی در مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد، خانه انفاق، احسان و نیکوکاری و... انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار