نقطه وصل مردم و نظام/82

سامانی: تمامی مدارس تهران و شهرستان‌های تهران فردا در تمامی مقاطع تعطیل است/پیش بینی مشارکت بالای 70 درصدی

سخنگوی وزارت کشور از تعطیلی تمامی مدارس تهران و شهرستان‌های تهران در تمامی مقاطع خبر داد.

سامانی: تمامی مدارس تهران و شهرستان‌های تهران فردا در تمامی مقاطع تعطیل استبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تمامی شعب شهرستان‌ها تعرفه‌های لازم بیش از میزان تعیین شده ارسال شده و سعی کردیم برای صندوق‌ها سیستمی طراحی کنیم که در صورت استفاده تعرفه‌ها به میزان 70 درصد تعرفه جدیدی به شعب اخذ رأی ارسال شود.

وی افزود: پیش بینی ما مشارکت بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات است و امیدوارم مردم با حضور خود رکورد جدیدی در مشارکت انتخابات ایجاد کنند.

سامانی با اشاره به تمدید زمان رأی‌گیری اضافه کرد: قطعاً زمان برگزاری انتخابات تمدید می‌شود و تا زمانیکه مردم در پای صندوق‌های رأی حضور دارند فرآیند اخذ رأی ادامه پیدا خواهد کرد؛ اما حداکثر امشب تا ساعت 24 باید برگزاری انتخابات به پایان برسد.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: تا به حال کمبودی‌ در حوزه تأمین تعرفه نداشته‌ایم چراکه تدابیر لازم در این زمینه امروز و پیش از برگزاری انتخابات اندیشیده‌ شده و تعرفه‌های لازم در شعب مختلف وجود دارد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی خاصی برای اعلام نتیجه انتخابات نداریم اما مسئله مهم در این زمینه بکارگیری صحت و دقت انتخابات است از این رو در تلاشیم‌ در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج را اعلام کنیم.

سامانی گفت: شمارش آراء انتخابات تدریجی خواهد بود از این رو در هر صندوقی که اخذ رأی به اتمام رسید شمارش آراء آغاز می‌شود و صورت جلساتی که در شعب نهایی شده به وزارت کشور اعلام می شود.

سخنگوی وزارت کشور بیان داشت: در تمامی مراحل شمارش آراء نمایندگان نامزدها، ناظران شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی حضور دارند، لازم به یادآوری است که ابتدا شمارش آراء ریاست جمهوری و سپس آراء انتخابات شورای شهر و روستا شمارش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مدارس تهران و شهرستان‌های تهران فردا در تمامی مقاطع تعطیل است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.