لرستان؛

اعزام بیش از ۱۴۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان شهرستان‌های لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت از اعزام بیش از ۱۴۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به اقصی نقاط استان و تبلیغ احکام نورانی اسلام خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام گفت: در ماه مبارک رمضان 400 روحانی به استان لرستان اعزام می‌شود، بیش از 640 روحانی بومی و 250 مبلغه در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این ایام فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی ازجمله اعزام مبلغان به اقصی نقاط استان لرستان، شهرستان‌ها، روستاها و مناطق عشایری را دارد که به تبلیغ دین و احکام نورانی قرآن می‌پردازند افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از هزار و 450 مبلغ از دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، اوقاف و امور خیریه، گروه‌های جهادی، مبلغ و مبلغه بومی در استان لرستان به تبلیغ احکام نورانی اسلام می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: دعوت از مفسران قرآنی انجام‌شده که دو مفسر ویژه از مرکز تفسیر کشور به استان اعزام می‌شوند؛ دعوت از سخنرانان ویژه برای حضور در خرم‌آباد، بروجرد و شهرستان‌های پرجمعیت انجام‌شده که به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و لیالی قدر می‌پردازند.

وی افزود: برنامه‌های قرآنی و محافل انس با قرآن همانند سال‌های گذشته در مساجد شهر و روستا انجام و کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مهدوی امین گفت: فلسفه اصلی اعزام مبلغان بیان احکام نورانی اسلام، ترویج فرهنگ دینی، تقویت روحیه جهادی و ترویج فرهنگ تولید و اشتغال است.

وی بابیان اینکه در نیمه ماه مبارک رمضان جشن‌های مختلفی برنامه‌ریزی‌شده که این برنامه‌ها توسط سخنران ویژه و روحانیون مستقر برگزار می‌شود افزود: جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سطح لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.