کرمانشاه؛

برگزاری مسابقه های استانی با حضور 120شرکت کننده

مسابقه های استانی قرآن ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه یادواره شهدای مقاومت با حضور ۱۲۰مددجوی دختر و پسر منتخب تحت حمایت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این مسابقات در دو گروه دختران و پسران مددجو برگزار شده است، گفت: مددجویان حضور یافته در مسابقات قرآن در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا با هم به رقابت پرداختند.

جمشیدی با یادآوری اینکه پیش از برگزاری این مسابقات استانی بیش از یک هزار و ۴۰۰ مددجو در شهرستان های استان با یکدیگر به رقابت پرداخته اند، خاطرنشان کرد: مددجویان حضور یافته در این دوره از مسابقات منتخبین ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه بوده که هم اکنون به مرحله استانی راه یافته اند.

وی اظهار کرد: مفاهیم، قرائت، حفظ و اذان از رشته های این دوره از مسابقات قرآن کریم مددجویی بوده است.ترویج سبک زندگی قرآنی مهم ترین هدف از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده است.

کامیار جمشیدی با تاکید بر اینکه در هر یک از رشته های این دوره از مسابقات سه نفر به عنوان نفرات برگزیده معرفی و به آنان جوائز نفیسی اهدا می شود، یادآور شد: نفرات اول هررشته به مسابقات کشوری که در مرداد ماه امسال برگزار می شود اعزام خواهد شد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.