آزاده نامداری؛

ما شورایی می خواهیم که قدرتش برشهرداری بچربد

آزاده نامداری صفحه اینستاگرام خودرابا پستی در رابطه با شورای شهر به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۶) در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
در همین راستا آزاده نامداری مجری رسانه ملی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و ضمن بیان برخی از مشکلات شهری عنوان کرد:ما شورایی میخواهیم که قدرتش برشهرداری بچربد کودک کار، زنان سرچارراه ها، دست فروشهایی که باچوب وچماق مهمانشان می کنیم.
نامداری نوشت:
"توی این روزهای شلوغ انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌ها را ازیاد نبریم. شهری که درآن زندگی می کنیم و ازآلودگی هوا وترافیک وشکل نامرتب ساختمان سازی هایش به تنگ آمده ایم شهری خاکستری که حتی بهارش رنگی ازبهار ندارد، گذشته ازاین‌ها ما شورایی می خواهیم که قدرتش برشهرداری بچربد کودک کار، زنان سرچارراه ها، دست فروشهایی که باچوب وچماق مهمانشان می کنیم، براستی من وشما اصلا درطول این سال‌ها فهمیدیم درشورا‌ها چه میگذرد؟ این حق مانیست؟ یاوظیفه اعضای شورا؟ بگذریم آیا زمان آن نرسیده که سهم زنان را دراداره‌ی شهر بیشتر کنیم؟ آیاتهران مابه یک نگاه لطیف و توام با دقت زنانه نیاز ندارد؟ آیانمی شود ما یک بار شهردار زن داشته باشیم؟
پ. ن. درانتخابات شورا‌ها به عنوان یک خانوم اولویت تان رأی به یک خانوم است یا آقا؟ یعنی اینجاهم نمیتوانیم ازهم دفاع کنیم وکنار هم باشیم؟"
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار