اینستاگردی؛

باز هم تغییر نام برای یک سریال ماه رمضان+ عکس

سعید نعمت زاده تصویری از مجموعه تلویزیونی "زیر پای مادر" را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

باز هم تغییر نام برای یک سریال ماه رمضان+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید نعمت الله نویسنده مجموعه تلویزیونی "زیر پای مادر" با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تغییر نام سریالش برای دومین بار خبر داد.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی "زیر پای مادر" به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

خلاصه داستان "زیر پای مادر" از این قرار است؛ قصه مردی میانسال است که با پسرش در شهر مشهد زندگی می‌کند. همسر این مرد بنا به دلایلی در سال‌های اول زندگی مشترک، او و پسرش خلیل را ترک کرده است. مرد میانسال که به شغل رستوران‌داری مشغول است، آخر هفته‌ها از رستورانش به زائران امام رضا(ع) نذری می‌دهد. قبول شدن در یکی از دانشگاه‌های تهران و آشنا شدن او با ستاره، راه ورود رخساره را به قصه باز می‌کند.

همچنین داستان‌های زن و مردهایی در کنار یکدیگر است که همه آنها به نوعی نقش اصلی بوده و در تکامل قصه به هم کمک می‌کنند.

سعید نعمت الله در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"سلام دوستان. متاسفم که دو بار اسم کار از لبخند رخساره به دیباجی و " زیر پای مادر " تغییرنام پیدا کرد. امیدوارم این کار رضایتتون بعد از ماه رمضان جلب کنه و بعد پایان کار با توضیحات بیشتر در خدمتتون خواهم بود. به هر حال اسم کار " زیر پای مادر" هست و هیچ جهانی شایسته‌تر از زیر پای مادر نیست. "

باز هم تغییر نام برای یک سریال ماه رمضان+ عکس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار