تبریز؛

هزینه 1000 میلیارد تومانی در حوزه آب کشاورزی آذربایجان‌شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: درسال 96 حدود یک‌هزار میلیارد تومان در این بخش هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه کارگروه استانی آب کشاورزی، گفت: نهضت کار عمرانی و آب کشاورزی در شهرستان‌های مرزی استان آذربایجان‌شرقی شروع شده و امسال، اجرا و به ثمر رسیدن این پروژه‌های عظیم را به‌ طور جدی و بیش از گذشته پیگیری خواهیم کرد.
 
وی افزود: امیدوارم تا پایان فصل کاری سال 96 با تحویل پروژه‌های آب کشاورزی به مردم شاهد رشد و شکوفایی در بخش آب و کشاورزی منطقه باشیم.
 
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: پس از اتمام این پروژ ه 18هزار هکتاری در حوزه توسعه و محصولات کشاورزی مستمر و پایدار، 150هزار تن بر تولید محصولات کشاورزی استان افزوده شده و در مجموع  باعث ایجاد بیش از 24هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد و در جذب گردشگر نیز شاهد رشد چشمگیری خواهیم بود.
 
وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم با اجرای این پروژه بسیاری از جویندگان کار مشغول به کار شوند، افزود: خادمین ملت در دولت تدبیر و امید در استان بدون تبلیغ و ادعا کارهای بزرگی را انجام می‌دهند که پس از بهره برداری تحولات چشمگیری را برای استان و کشور خواهد داشت.
 
گفتنی است:در سال 95 حدود 700 میلیارد تومان در بخش آب کشاورزی استان توسط دولت هزینه شد.

 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار