سرمربی تیم ملی جودو: تیم جمهوری آذربایجان حریف سرسختی است

منصوری گفت: تیم جمهوری آذربایجان به دلیل استفاده از شرایط میزبانی حریف سرسختی برای ما در بازی های کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی جودو با حضور علیرضا خجسته و سعید مولایی دو جودوکار در وزن های 66 و 81 کیلوگرم بامداد چهارشنبه برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی بامداد چهارشنبه راهی باکو می شود.

محمد منصوری سرمربی ایم ملی درباره وضعیت تیم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای حضور در این مسابقات اردوهای داخلی و خارجی متعددی را پشت سر گذاشتیم و میزان آمادگی هر دو ملی پوش ما بسیار بالا است.

وی ادامه داد: تیم جمهوری آذربایجان و ازبکستان از قدرت های این رشته هستند که در این مسابقات حضور دارند و شرایط میزبانی هم می تواند به تیم جمهوری آذربایجان کمک زیادی می کند.اما با این وجود ما تلاشمان را برای کسب نتیجه خواهیم کرد.

منصوری افزود: بلافاصله پس از این مسابقات،تیم ما راهی هنگ کنگ می شود تا برای حضور در رقابت های آسیایی شرکت کند.البته در رقابت های قهرمانی با نفرات بیشتری شرکت می کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو در پایان خاطر نشان کرد: امیدورام در بازی های کشورهای اسلامی بتوانیم قدرتمند ظاهر شویم و با کسب مدال خوش رنگ این رقابت ها نتیجه ای که مد نظرمان است را کسب نماییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار