مسی از مرز 50 گل گذشت/ ستاره بارسا آقای گل 5 لیگ معتبر اروپا

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با گلزنی مقابل ویارئال ،مجموع گل های زده خود در فصل جاری فوتبال اروپا را به 51 گل رساند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابت های لالیگا امشب بارسلونا با گل های نیمار،مسی (دو گل) و سوارز  4-1 برابر ویارئال به برتری دست یافت.
در این دیدار لیونل مسی موفق شد در آخرین لحظات نیمه اول دیدار گل دوم بارسا را به ثمر برساند. ستاره بارسا با این گل اولین بازیکن در بین بازیکنان 5 لیگ معتبر اروپایی شد که به رکورد 50 گل زده در همه رقابت ها رسیده است.

اما این پایان کار نبود وستاره آرژانتینی در دقیقه 82 نیز از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا مجموع گل های خود در این فصل از رقابت های اروپایی را به 51 گل رسانده باشد.گل های پنجاهم و پنجاه و یکم مسی در چهل و نهمین بازی این فصل او رقم خورد.

مسی در این مسابقه گل شماره 34 و 35 خود در لالیگا را به ثمر رساند، او درلیگ قهرمانان اروپا نیز 11 گل زده و در حال حاضر بالاتر از رونالدو برترین گلزن این رقایت ها است.
 
در 10 فصل گذشته این پنمجمین فصلی است که مسی بیش از 50 گل به ثمر می رساند.بهترین عملکرد او به فصل 2012-2011 برمی گردد که این بازیکن در 60 بازی  73 گل به ثمر رساند.

علاوه بر این با گلزنی نیمار و سوارز برابر ویارئال تعداد گل های مثلث هجومی بارسا در این فصل به  101گل رسید. در این میان نیمار 16 و سوارز 34 گل به ثمر رسانده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار