میرسلیم در جمع خبرنگاران:

نباید از طریق خام فروشی از عواید نفت استفاده کرد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید وابستگی به نفت را کاهش داد و نباید از طریق خام فروشی از عواید نفت استفاده کرد.

نباید از طریق خام فروشی از عواید نفت استفاده کرد

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی میر سلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی در صورت پیروزی در انتخابات اظهار داشت: باید اقتصاد مقاومتی را از چارچوب شعار خارج و آن را عملیاتی کنیم.

وی افزود: بندهای مختلفی در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مطرح شده که بسیار حائز اهمیت است بر این اساس باید وابستگی به نفت را کاهش داد و نباید از طریق خام فروشی از عواید نفت استفاده کرد.

میر سلیم ادامه داد: موضوع درون‌گرایی در اقتصاد مقاومتی بدان معناست که باید قابلیت‌ها و استعداد‌های موجود و ارزشمند در کشور را شکوفا کرد و از این طریق می‌توان نجات بخشی را در مسائل جاری فراهم ساخت.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی باید به موضوع برون‌گرایی نیز توجه داشت بر این اساس نباید چشم‌های خود را بر پیشرفت‌های علمی و فنی دنیا ببندیم لذا باید از فرهنگ و تمدن خود در این زمینه به نفع کشورمان استفاده کنیم.

وی درباره کیفیت برنامه رادیو معارف و بیان مسائل در این شبکه رادیویی خاطرنشان کرد: مسائل مهمی امروز در زمینه‌های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و هنری مطرح شد که البته باید گفت همه این مسائل به روحیات اشخاص مربوط می‌شود چرا که انسان با روحیات خود زندگی می‌کند لذا نباید تنها به مسائل مادی و معیشتی پرداخت بلکه باید به جایگاه انسان، اعتقادات و شرافت نیز توجه کرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.