نظرسنجی: رضایت 63 درصدی مخاطبان آخرین مناظره انتخابات فرانسه از مکرون

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد 63 درصد از مخاطبان آخرین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، از سخنان امانوئل مکرون رضایت بیشتری دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه "بی ام تی وی"  فرانسه اعلام کرد طبق یک نظرسنجی که "مؤسسه ايلاب" برای این شبکه به انجام رسانده است، سخنان امانوئل مکرون، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه بیشتر از سوی مخاطبان مورد پذیرش قرار گرفته و مردم سخنان وی را متقاعده کننده دانسته‌اند.

طبق نتایج این نظرسنجی، 63 درصد از مخاطبان معتقدند مکرون سخنان متقاعده کننده تری در آخرین مناظره بیان کرده است؛ این در حالی است که 34 از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند لوپن سخنان متقاعده کننده تری بیان کرده است.

همچنین مکرون در نظرسنجی ها، میان رأی دهندگانی که در دور نخست به نفع نامزد چپ "ژان لوک ملانشن" رای دادند و افرادی که نامزد محافظه کار "فرانسوا فیون" را برگزیدند، پیشتاز است.

طبق این نظرسنجی ها، مکرون، وزیر سابق اقتصاد فرانسه احتمالا رأیی مابین 59 تا 60 درصد را از آن خود کند. این در حالی است که لوپن قادر خواهد بود 40 تا 41 درصد از آرا را در دور دوم بدست آورد.


انتهای پیام/  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار