کرمانشاه؛

همایش "واسط‌های مغز و کامپیوتر" در کرمانشاه

همایش "واسط‌های مغز و کامپیوتر" با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان، امروز (13 اردیبهشت)در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دکتر محمد کاظمی‌فرد مجری برگزاری این همایش در این مراسم با بیان اینکه همایش "واسط‌های مغز و کامپیوتر" کار مشترکی از دانشگاه رازی، پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی و شرکت «شناخت»، است گفت: این همایش تلاشی برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با واسط‌های مغز و کامپیوتر است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش آمادگی برای خلق ایده جهت شرکت در رویداد "واسط های مغز و کامپیوتر" است که قرار است مهرماه در تهران برگزار شود.

کاظمی‌فرد افزود: نیمه اول مهرماه شرکت «شناخت» به همراه شرکتی در تهران، رویداد "واسط‌های مغز و کامپیوتر" را در تهران برگزار می‌کند و در این همایش از ایده‌های نوآور در این زمینه بصورت مشترک در کرمانشاه یا تهران حمایت می‌شود.

وی افزود: برای ایده‌های نوآور علاوه بر حمایت مالی، حمایت علمی نیز انجام خواهد شد تا بتوان آنها را عملی کرد.

در این همایش یک روزه دکتر رضا لشگری دکترای بیوالکتریک از دانشگاه نیویورک و عضو پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، دکتر رضا خان بابایی دکترای فیزیک اعصاب از دانشگاه واشنگتن و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی بابل و دکتر علی یونسی دکترای علوم اعصاب از دانشگاه مک‌گیل کانادا و عضو هیات علمی دانشکده فناوری‌
های نوین دانشگاه پزشکی تهران سخنرانی کردند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار