ساری،

همکاری نهادهای اجتماعی مهم ‌ترين شرط پايداری امنيت

مهم ‌ترين شرط پايداری امنيت، همکاری نهادهای اجتماعی و مشاركت مردمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان بابل گفت: همکاری نهادهای اجتماعی و مشاركت مردمی مهم ‌ترين شرط پايداری امنيت است.

وی با اشاره به ماموریت پلیس در انتخابات پیش رو یکی از وظایف مهم پلیس در این عرصه را برقراری نظم و امنیت عمومی و ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پر شور و حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای دانست.

سردار میرفیضی با بیان این که تولید امنیت یک محصول جمعی است، افزود: مهم ‌ترين شرط پايداری امنيت در هر جامعه ‌ای، همکاری همه نهادهای اجتماعی، مشاركت مردم با پليس و برخورداری از اعتماد مردم است .

وی گفت: لازمه امنیت پایدار استفاده از همه ظرفیت هاست و گسترش مشارکت با مردم و ارتباط و اعتماد متقابل پلیس با مردم موجب ارتقاء امنیت در جامعه می شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تاکیدات مقام عظمای ولایت بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، افزود: بفرموده مقام معظم رهبری، انتخابات مايه فخر نظام و آبروی ملت ايران و نشان دهنده، عزت ملی و نمايانگر مردم سالاری دينی است .

سردار میرفیضی با بیان اینکه ما بايد علاوه بر برقراری نظم وامنیت انتخابات و حراست از صندوق های اخذ رای، بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای را فراهم کنیم، گفت: ما به عنوان يک شهروند نیز باید در انتخاب فرد اصلح نهايت دقت را به کار ببنديم و به شخصی رای دهيم که دلسوز نظام باشد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار