نخست‌وزیر 87 ساله اسبق لبنان برای همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کرد

سلیم الحص با اعلام اینکه اعراب در حق آرمان فلسطین کوتاهی کرده‌اند، برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی، دست به اعتصاب غذا زد.

نخست‌وزیر 87 ساله اسبق لبنان برای همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الرأی کویت، سلیم الحص، نخست وزیر اسبق لبنان، با اعلام این مطلب که اعراب در حق اسرای فلسطینی و آرمان فلسطین کوتاهی کرده‌اند، با وجود شرایط نامساعد جسمانی و کهولت سن، برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتصاب به سر می‌برند، اعتصاب غذا کرده است.

وی برای اعلام همبستگی با 1500 اسیر فلسطینی که از 17 آوریل در زندان‌های مخوف رژیم صهیونیستی اعتصاب غذای نامحدود کرده‌اند،دست به این اقدام زده است. 

گفته می‌شود الحص -که در حدود 87 سال دارد- با وجود شرایط نامساعد جسمانی به علت آنکه تمایل داشت همبستگی خود را با «انتفاضه کرامت و آزادی اسرا» در عمل و نه با حرف نشان دهد، این تصمیم را گرفته است. 

وی گفته است:«اعتصاب اسرای فلسطینی پیش از آنکه پیامی برای رژیم اشغالگر باشد خطاب به ما اعراب است؛ زیرا ما در حمایت از آنها و آرمان فلسطین کوتاهی کرده‌ایم.»

رفعت بدوی، مشاور سلیم الحص، به پایگاه اینترنتی النهار گفت: نخست وزیر اسبق لبنان مشخص نکرده است که آیا مدت زمان اعتصاب غذای وی یک روزه یا دو روزه است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار