آغاز نشست تخصصی وزیران امور زنان کشورهای اسلامی؛ مشهد

نشست تخصصی وزیران امور زنان برخی کشورهای اسلامی روز پنجشنبه با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در مشهد آغاز شد.

آغاز نشست تخصصی وزیران امور زنان کشورهای اسلامی در مشهدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، در این نشست که با عنوان 'سیاستگزاری اجتماعی و خانواده در جوامع اسلامی، الزامات و بایسته ها' برگزار شده است، وزیران مرتبط با حوزه زنان از کشورهای ترکیه، اندونزی، آذربایجان، موریتانی، افغانستان، عراق، بنگلادش، سوریه، پاکستان و نیجریه حضور دارند.
 
نشست مزبور از جمله برنامه هایی است که به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام از سوی سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان همکاری اسلامی (آیسسکو) و با مشارکت وزارت امورخارجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف ایران، اداره کل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان برگزار می شود.
 
سخنرانی شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر وزیران شرکت کننده از جمله وزیران کشورهای ترکیه، اندونزی، افغانستان، عراق، موریتانی، آذربایجان، بنگلادش و سوریه و ملاقات های دوجانبه هر یک از وزرا با معاون رئیس جمهوری ایران از جمله برنامه های این نشست یک روزه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار