کره شمالی: اگر آمریکا به ما حمله کند، از نقشه محوش می‌کنیم/ تهدیدات واشنگتن شاید فقط بتواند یک عروس دریایی را بترساند!

مطبوعات کره شمالی به آمریکا در خصوص انجام هرگونه اقدام تحریک‌آمیز در شبه جزیره کره هشدار دادند.

کره شمالی: اگر آمریکا به ما حمله کند، از نقشه محوش می‌کنیم/ تهدیدات واشنگتن شاید فقط بتواند یک عروس دریایی را بترساند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکی از روزنامه‌های کره شمالی روز دوشنبه در هشداری به آمریکا اعلام کرد اگر واشنگتن جنگی را در شبه جزیره کره آغاز کند، پیونگ‌یانگ، آمریکا را محو خواهد کرد. 

روزنامه «رودونگ سینمون» در مجموعه سرمقالاتی با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح کره شمالی اعلام کرد اقدام آمریکا در اعزام ناوگروه ضربتی کارل وینسون به منطقه «باج‌گیری نظامی آشکار» است. 

این روزنامه اعلام کرد: «این قبیل تهدیدات شاید باعث ترس یک عروس دریایی شود، ولی روی جمهوری دموکراتیک خلق کره اثری ندارد.» 

روز قبل نیز این روزنامه نوشته بود نیروهای نظامی کره شمالی این آمادگی را دارند که این ناوگروه آمریکایی را با یک حمله غرق کنند. 

پایگاه تبلیغاتی «اوریمین زوکاری» کره شمالی نیز روز دوشنبه در سرمقاله‌ای اعزام ناوگروه کارل وینسون آمریکا را نشانه جنگ توصیف کرد و نوشت: «این سندی است دال بر اینکه تهاجم به خاک کره شمالی هر روز که می گذرد نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می شود.»

در این سرمقاله، که گفته می‌شود بدست یک افسر نظامی نوشته شده، آمده است این «اشتباه محاسباتی» بزرگی برای آمریکاست که کره شمالی را با سوریه مقایسه کند. سوریه بعد از حمله موشکی اوایل این ماه آمریکا به یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش این کشور، دست به حمله متقابل و فوری نزد. 

در این سرمقاله در ادامه آمده است: «در صورت حمله، جهانیان شاهد خواهند بود که چگونه ناوهای هواپیمابر آمریکایی به توده‌ای از آهن تبدیل و در قعر دریا غرق خواهند شد و کشوری به نام آمریکا از نقشه جهان محو می‌شود.»

کره شمالی روز سه‌شنبه هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس ارتش خلق کره را گرامی خواهد داشت. در گذشته این کشور با آزمایش تسلیحات مختلف، سالگردهای مهم را گرامی داشته است. 

کره شمالی پنج آزمایش هسته‌ای انجام داده است که دو مورد از آن‌ها به سال قبل (2016) مربوط می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
جواباشون منو کشته خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
اقلا اول داعشو نابود میکردی که بتونی برا کره ایا یه قپی بیایی . تازه نابود کردن داعش خطرش هزار برابر کمتر از نابود کردن کره اس
Russian Federation
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
دس خوش
آخرین اخبار