طاهرنژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

"هاشمی‌طبا" تا پایان در عرصه انتخابات می‌ماند/ تشریح برنامه اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: هاشمی‌طبا معمولا پای کاری که شروع می‌کند، می‌ایستد و فکر می‌کنم تا پایان در عرصه انتخابات بماند.

شیدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شاخص‌های پیش برنده در امر مناظره‌ها اظهار داشت: در وهله اول رعایت اخلاق از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به جهت تاثیر ماندگاری که بر روان جامعه دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار است.
 
وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید از اطلاعات کافی برخوردار باشند، ادامه داد: دارا بودن اطلاعات به نامزدها این امکان را می‌دهد که درباره هر موضوعی اظهارنظر پخته، منطقی و کارشناسانه داشته باشند.
 
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تصریح کرد: عملکرد کاندیداها یکی دیگر از شاخص‌های حائز اهمیت در مناظره‌هاست چرا که دست آنان را باز می‌گذارد تا بتوانند برنامه‌هایشان را با توجه به پیشنه‌های علمی و اجرایی خود به مردم معرفی کنند.
 
طاهرنژاد در رابطه با احتمال کناره‌گیری هاشمی‌طبا به نفع یکی از کاندیداها اظهار داشت:  در عرصه سیاست صفر و صد نداریم و در این دامنه ممکن است هر اتفاقی بیفتد.
 
وی متذکر شد: با شناختی که از روحیه هاشمی‌طبا دارم، وی معمولا پای کاری که شروع می‌کند، می‌ایستد و فکر می‌کنم تا پایان در عرصه انتخابات بماند مگر اینکه متقاعدش کنند که ماندنش در انتخابات به صلاحش نیست.
 
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در رابطه با برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها فعال هستند و در حال تهیه لیست تهران هستند.
 
وی با بیان اینکه لیست استان‌ها را به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان محول کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: قرار بر این است که شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان‌ها بر اساس شرایط و تا آنجایی که می‌توانند برای شهرهای بزرگ لیست ارائه دهند اما از آنجایی که ارائه لیست در شهرهای کوچک ممکن است موجب اختلاف و انشقاق نیروها شود، تصمیم بر این شد که کار را با تفاهم داخلی جلو ببرند.
 
انتهای پیام/
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار