سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان؛

توان شاگردانم بیش از این است / رده نوجوانان نسل طلایی بسکتبال خواهند بود

ایزدپناه گفت:توان بازیکنانم بیش از اینه است و به طور حتم نسل طلایی را در بسکتبال رقم خواهند زد.

توان شاگردانم بیش از اینهاست / نوجوانان نسل طلایی بسکتبال خواهند بودبه گزارش خبرنگار حوزه و توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در رقابت های غرب آسیا برابر لبنان به برتری رسید و موفق شد قهرمان این دوره از مسابقات شود.

محمد مهدی ایزدپناه سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان درباره این قهرمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:تیم لبنان بسیار قدرتمند بود و کلاسیک بازی می کرد. فکر می کنم بازیکن شماره 20 این تیم سنش از بسکتبالیست های دیگر بیشتر بود.

ایزدپناه ادامه داد:در کل از شاگردانم راضی هستم.در دفاع و ریباند بسیار پر قدرت ظاهر شدند.در کوارتر سوم نتوانستند تاکنیک های خود را به خوبی اجرا کنند اما با یک وقفه کوتاه خودشان را پیدا کردند و دوباره به بازی بازگشتند.امیدوارم که بتوانیم این مقام ها را در مسابقات آسیایی کسب کنیم و همچنین سهمیه المپیک جهانی را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان درباره از دست رفتن موقعیت ها گفت:شاگردانم تنها 15 سال دارند و استرش داشتند آنها در این جو و فضای سالن بسیار طبیعی است،بنابراین تمام عوامل دست به دست هم دادند تا موقعیت های خوبمان را از دست بدهیم.

ایزدپناه عنوان کرد: خدا را شکر از لحاظ عاطفی به شاگردانم بسیار نزدیکم و این امر باعث در  شرایط  حساس به بازی برگردیم.در مجموع توان بازیکنان من بیش از اینهاست  و به طور حتم اینها نسل طلایی بسکتبال خواهند بود.البته تیم لبنان را هم نباید دست کم گرفت.لبنان صاحب بسکتبال است و در مسابقات باشگاه های غرب آسیا،لبنانی ها تمام تیم ها را شکست دادند بر این اساس تیم غنی به شمار می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار