تبریز؛

افزایش مراکز سیار شهری و روستایی کانون پرورشی

مراکز سیار شهری و روستایی کانون پرورشی افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان در آذربایجان‌شرقی در بازدید حیدر فتح‌زاده، معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی به همراه جمعی از کارشناسان سازمان برنامه و بودجه استان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه افزایش مراکز سیار شهری و روستایی یکی از برنامه‌های کانون در سال جاری است، گفت: با همکاری‌های صورت گرفته تعداد کتابخانه‌های سیار شهری تبریز در آینده نزدیک به 3 مرکز افزایش خواهد یافت.
 
یوسف زاده ضمن تبیین برنامه‌ها و اقدامات کانون در راستای توسعه فعالیت‌ها از همکاری سازمان برنامه و بودجه در رشد و توسعه برنامه‌های کانون قدردانی کرد.
 
وی با بیان اینکه افزایش مراکز سیار شهری و روستایی یکی از برنامه‌های کانون در سال جاری است، تصریح کرد: با همکاری‌های صورت گرفته تعداد کتابخانه‌های سیار شهری تبریز در آینده نزدیک به 3 مرکز افزایش خواهد یافت.
 
یوسف‌زاده نیروری انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه کانون پرورش فکری استان عنوان کرد و ادامه داد: اگر نیروی انسانی کارآمد در کارهای فرهنگی و هنری به کار گرفته شود، بهره وری مجموعه های فرهنگی افزایش می یابد و خدا را شاکریم که کانون پرورش فکری استان دارای نیروهای کارآمد و بهره‌ور است.
 
وی بررسی چالش‌ها و نحوه مشارکت کانون استان در ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌ها و ادارت استان را از دیگر برنامه‌های این بازدید بیان کرد که در جلسه‌ای مجزا و با حضور مسوولان واحدهای کانون و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفت.
 
در بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری، مربیان این مرکز گزارشی از فعالیت های آن ارائه دادند.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.