ساری؛

کشف 14 قلم داروی دامی تاریخ گذشته در سوادکوه

بیش از 14 قلم داروی دامی از یک داروخانه دامپزشکی در شهرستان سوادکوه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه تمامی داروخانه های سطح شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی تحت نظارت بخش دولتی دامپزشکی هستند گفت : در بازدید از یک واحد داروخانه دامپزشکی تعداد 14 قلم داروی دامی تاریخ گذشته و تجهیزات دامپزشکی از قبیل سرنگ های تاریخ گذشته به ارزش ریالی بیش از 30 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی به بهره برداران توصیه کرد مشورت با دامپزشک، تهیه دارو بر اساس نسخه و مصرف آن بر طبق دستورالعمل در کنار فعالیت قانونی داروخانه ها می تواند کمک در تامین سلامت و بهداشت عمومی جامعه کند.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سوادکوه گفت: رعایت نکردن قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی کشور در نگهداری داروهای دامی و توزیع داروهای تاریخ گذشته می تواند ضررهای جدی بر صنعت دامپروری و در نهایت با مصرف فرآورده های دامی خطری جدی متوجه سلامت مصرف کنندگان کند.

حسینی با بیان اینکه در شهرستان سوادکوه 7 واحد داروخانه دامپزشکی فعال است افزود: کارشناسان داروئی اداره دامپزشکی این شهرستانعملکرد این داروخانه ها را در نحوه عرضه داروهای دامی سالم نظارت می کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.