هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

سیاه جامگان 1 - پیکان 2 / شاگردان میثاقیان حریف پیکان نشدند

دیدار تیم های سیاه جامگان و پیکان در ورزشگاه ثامن مشهد با برتری 2 بر یک پیکانی ها به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های سیاه جامگان و پیکان از ساعت 17:45 آغاز شد.

داوران: وحید کاظمی – محمدرضا منصوری – علی میرزابیگی – محمد ملکی – ناظر: اسماعیل صفیری
 
ترکیب سیاه جامگان:

محمد ناصرى، علیرضا جلیلى، وحید عسکرى، رضا شربتى، محمدرضا خانزاده، مصطفى احمدى، سالار افراسیابى، حسین بادامکى، محسن آذرباد، پیام ملکیان، گوران یرکوویچ
سرمربی: اکبر میثاقیان 
 
ترکیب پیکان:

رحمان احمدی، سیاوش یزدانی،‌ امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، سجاد آشوری، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی و گادوین منشا.
سرمربی: مجید جلالی
 
شرح گل:
 
 1-0 (پیکان): در دقیقه 40 پاس در عمق سیامک نعمتی موقعیت مناسبی را برای منشا ایجاد کرد و در شرایطی که مدافع سیاه جامگان با منشا حرکت می کرد، این بازیکن با تیزهوشی و یک ضربه بیرون پا با پای راست موفق شد توپ را به زاویه ی مخالف ناصری گلر سیاه جامگان بفرستد و پیکان را با گل زیبای خود تا این لحظه از حریف پیش بیاندازد.

2-0 (پیکان): در دقیقه 80 سیامک نعمتی با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه سیاه جامگان را به خطر انداخت و گلر سیاه جامگان به صورت ناقص توپ را دفع کرد ولی در برگشت منشا زودتر از مدافع سیاه جامگان به توپ رسید و موفق شد با یک ضربه آرام توپ را از میان پاهای ناصری عبور دهد و گل دوم خود را در این دیدار به ثمر برساند.

2-1 (سیاه جامگان): ارسال عباس عسگری چسبیده به محوطه جریمه به نقطه کور دروازه بان و تیر دوم با ضربه سر پیام ملکیان به گل اول بازی برای سیاه جامگان تبدیل شد تا شاگردان میثاقیان و جلالی 4 دقیقه طوفانی را در پیش داشته باشند.

دقایق حساس:
 
دقیقه 11: گادوین منشا بازیکن نیجریه ای تیم پیکان در موقعیت تک به تک با ناصری گلر سیاه جامگان قرار گرفت ولی ضربه او را با واکنش ناصری راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه 15: اشتباه ناصری در شروع مجدد باعث شد ماهان رحمانی در میانه میدان صاحب توپ شود و ضربه او به اختلاف کمی راهی بیرون شود.

دقیقه 16: پاس یرکوویچ و ضربه شربتی موقعیت مناسبی را برای سیاه جامگان ایجاد کرد ولی واکنش احمدی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد.

دقیقه 35: پرتاب بلند بازیکنان پیکان به محوطه جریمه با ضربه ابوالفضل ابراهیمی موقعیت مناسبی برای گلزنی پیکان به وجود آورد ولی ناصری توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 37: ضربه محکم و روی پای منشا از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به دیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.

دقیقه 70: ارسال بازیکنان تیم سیاه جامگان از سمت راست خط دفاعی تیم پیکان با ضربه یرکوویچ همراه شد و تنها دیرک افقی دروازه مانع از گل شدن این ضربه شد.

دقیقه 75: ضربه یرکوویچ از فاصله زیاد به خارج از فضای زمین رفت.

دقیقه 77: ضربه پیام ملکیان در شلوغی  محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

این دیدار با برتری 2 بر یک پیکان به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار