گردهمایی همبستگی با اسرای فلسطینی در لبنان

گردهمایی‌ای در بیروت در همبستگی با اسرای فلسطینی برگزار شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، در حالی که اعتصاب غذای هزاران اسیر فلسطینی در بازداشتگاه های رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی ادامه دارد، در بیروت یک گردهمایی در همبستگی با اسرای فلسطینی برگزار شد.

اعتصاب غذای اسرای فلسطینی با حمایت محور مقاومت که همواره حامی قضیه فلسطین است روبرو شد؛ و در لبنان همبستگی گسترده ای با این حرکت اسرای فلسطینی بوجود آمد.

محمود قماطی، عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی در گردهمایی همبستگی با اسرای فلسطینی در بیروت گفت: این اسرا، همانهایی هستند که امید و زندگی و آرمانهای آتی را به امت می دهند در حالی که خود در بند هستند اما با این حال مقاومت می کنند.

در گردهمایی همبستگی با اسرای فلسطینی که به دعوت هیئت هماهنگی لبنانی فلسطینی برای اسرا و آزادگان در بیروت برگزار شد، بر این مسئله تاکید شد که مقاومت هرگز اسرا را رها نخواهد کرد و تنها راه برای آزادی آنان مقاومت است.

علی برکه نماینده جنبش حماس در لبنان در سخنانی گفت: اعلام می کنیم که مقاومت هرگز اسرا را به حال خودشان رها نخواهد کرد. مقاومت بهترین راه برای آزادی اسراست. 

انور یاسین، عضو هیئت هماهنگی لبنانی فلسطینی برای اسرا و آزادگان گفت: در روزهای آتی با شما خواهیم بود، نبرد شما را پیگیری می کنیم تا بخشی از ایستادگی و صبر شما باشیم.

شرایط سخت اسرای فلسطینی در زندانهای اشغالگران، فلسطینیان را به این وا داشت که به تل آویو نسبت به هرگونه اقدامی که شان و جایگاه و سلامتی اسرا را خدشه دار کند هشدار دهند.

فتحی ابوالعردات، نماینده سازمان آزادیبخش فلسطین در این باره گفت: اشغالگران صهیونیست را مسئول جان این مبارزان و پیامدهای احتمالی این اعتصاب غذا می دانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار