متلاشی شدن باند سارقان ۲۰ ساله خشن معروف به چرکی

باتلاش پلیس شهرستان نیشابور اعضای سه نفره باند سارقان خشن ۲۰ ساله معروف به "چرکی "دستگیر و تاکنون به ۱۱ فقره زورگیری و سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت به عنف حدود یک کیلو گرم زعفران توسط دو جوان با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده پنجراه موضوع به صورت وی‍ه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:همزمان با بررسی این سرقت گزارش دیگری مبنی بر سرقت منزلی در محدوده شهرک بسیج به مرکز ۱۱۰ اعلام که با اظهارات مالباخته مشخص شد احدی از سارقان دارای خالکوبی در ناحیه گردن می‌باشد و همین سرنخ کافی بود تا راز دیگر سرقت‌های خشن نیز کشف گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:ماموران تجسس کلانتری ۱۳ قدس پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌ها و مراجعه به بانک مجرمان سابقه دار متوجه شدند یکی از متهمان فردی ۲۰ ساله معروف به "چرکی " است که دارای سوابق متعددی در زمینه نزاع، سرقت، و شرارت می‌باشد.
سرهنگ حسین بیات مختاری افزود:با شناسایی متهم اصلی وی با با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال یافت.

وی گفت:متهم در در تحقیقات فنی و پلیسی تاکنون به ۱۱ فقره سرقت (چهار فقره سرقت منزل – شش مرود سرقت احشام و طیور – یک مورد زعفران) با کمک و همدستی دو نفر دیگر از دوستانش که همگی ۲۰ سال سن داشتند اعتراف که دیگر اعضای باند نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.
سرهنگ حسین بیات مختاری افزود:تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر اقدام‌های مجرمانه آنان در حالی ادامه دارد که پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام//م. ح.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار