قیومی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

"محمد هاشمی" اقبال رأی‌آوری ندارد/ همه کاندیداهای اصلاح‌طلب باید به نفع "روحانی" کنار بروند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: شرایط به گونه‌ای نیست که دیگر کاندیدای اصلاح‌طلب تا آخر در صحنه انتخابات بمانند و عقلانیت حکم می‌کند همه آنان در نهایت به نفع روحانی کنار بروند.

حسین قیومی در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با کاندیداتوری اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در انتخابات 96 اظهار داشت: جهانگیری هدفش از حضور در انتخابات را اینگونه بیان کرده که می‌خواهد در مناظره‌ها کمک کند.
 
وی با اشاره به ثبت نام دیگر اصلاح‌طلبان چون حجت‌الاسلام محسن رهامی، محمد هاشمی و مصطفی کواکبیان در انتخابات 96 ادامه داد: اصلاح‌طلبان بی‌توجه به حوادث نیستند و با در نظر گرفتن همه اتفاقات کاندیدایی جز روحانی هم آورده‌اند تا دستشان خالی نباشد.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره کاندیداتوری محمد هاشمی تصریح کرد: به نظر بنده هاشمی اقبال رأی‌آوری ندارد و تا آخر در عرصه انتخابات نمی‌ماند.
 
وی با بیان اینکه کواکبیان هم در صحبتی که با بنده داشت گفت در انتخابات حاضر می‌شود اما در صورتی در عرصه می‌‌ماند که مردم به وی اقبال داشته باشند، اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای نیست که دیگر کاندیدای اصلاح‌طلب تا آخر در صحنه انتخابات بمانند و عقلانیت حکم می‌کند همه آنان در نهایت به نفع روحانی کنار بروند.
 
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.