ناگفته های ستاد انتخابات در سریال علی البدل +فیلم

در این خبر قسمتی از سریال علی البدل که در رابطه با ستاد انتخابات است را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال علی البدل  عنوان سریالی  نوروزی شبکه یک سیما بودکه در آن بازیگرانی مطرحی چون " مهدی فخیم زاده " ،محسن تنابنده و مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، حسین محب اهری، هادی کاظمی، هومن حاج عبدالهی، محمود جعفری، عزت الله رمضانی فر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی در این سریال به ایفای نقش پردا ختند.
 
در خلاصه داستان این سریال آمده است که من علی البدل هستم ، فرعی ، رزرو و جانشین عضو اصلی ؛ حرف نزنم میگن مگه لالی ، حرف بزنم میگن حق رای نداری . خلاصه هم هستم هم نیستم.

 
به تازگی قسمتی از فیلم این سریال در فضای مجازی در حال دست به دست شدن می باشد که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
در این فیلم در مراسمی یکی از حضار سوال می کند که قرار بود امشب یک برنامه بدهیم برا یاستقبال از رئیس جمهور و مهدی فخیم زاده بازیگر نقش "نریمان خان درسریال " علی البدل "عنوان می کند: ما امروز قرار گذاشتیم که یک ستاد درست کنیم به نام ستاد استقبال که همه کارها باید از طریق این ستاد انجام شود و کسی حق ندارد خارج از آن دست به عملی بزند .
 
می خواهید پارچه نویس بزنید ؟! پولش را به ستاد می دهید  ، خود ستاد برای شما می زند.می خواهید گوسفند بکشید؟گوسفند را می خرید و می دهید به ستاد، ستاد خودش میکشه و تحویلتان می دهد.
 
کسی حق نداره نامه بنویسد ، عریضه بنویسد بپرد بدهد دست رئیس جمهور.نامه هایتان را بدهید به ستاد، ستاد خودش به عرض مبارک می رساند.احدی حق ندارد دست به کاری بزند که با نظر ستاد نباشد.فقط ستاد! در این بین ماجرا هایی پیش می آید.
 در ادامه این قطعه فیلم را مشاهده می کنید.
 
 
 
 برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار