ساری،

پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم همگانی است

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم همگانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردارسید محمود میرفیضی در جلسه قرارگاه مقابله با سرقت که صبح امروز با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی برگزار شد، با اشاره به نقش تعامل و همکاری سازمان ها و نهادها در پیشگیری و مقابله با سرقت، گفت: پیشگیری و مقابله با سرقت و پدیده های اجتماعی موضوعی چند وجهی است.

وی افزود: در راستای پیشگیری و مقابله با سرقت سازمان ها و نهادهای زیادی مسئولیت دارند که هر دستگاهی باید برابر شرح وظایف و ماموریت های سازمانی برای کاهش و مهار سرقت هزینه هایی چه مادی و چه معنوی را بپردازد.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: نگاه پلیس در برخورد و مقابله با ناهنجاری ها، نگاه سیستمی بوده که براساس شناخت فرصت ها، تهدیدها و شناسایی ضعف ها و قوت ها صورت می گیرد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه قانونگذار وظایف فراوانی در راستای پیشگیری اجتماعی برای سازمان ها و دستگاه های دولتی پیش بینی کردند، افزود: اگر همگان به وظایف خود به درستی عمل کنیم، قطعا اتفاقات خوبی در جامعه خواهد افتاد.

فرمانده انتظامی استان مازندران مقابله با سرقت و ناهنجاری های اجتماعی را نیازمند عزم همگانی دانست و افزود: شهروندان نیز برای پیشگیری از سرقت و جرائم باید ضمن رعایت نکات ایمنی به هشدارها و توصیه های پلیس توجه کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار