حسن زاده:امکانات تیم ملی فوتسال در حد سومی جهان نبود/به بازنشستگی فکر نکرده ام

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت:معتقدم که این اتفاق بود که تیم ملی فوتسال با این امکانات ضعیف در مکان سوم جای گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر حسن زاده در حاشیه مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن سال آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه به عنوان بازیکن برتر سال 2016 آسیا انتخاب شده بودم، جایزه ام را مسئولان کنفدراسیون آسیا به ایران فرستادند تا از من در ایران تقدیر شود.از طرفی ای اف سی گفته بود که یک عکس یادگاری بگیرید و برای ما بفرستید و خوشبختانه با حضور علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال ایران و آسیا این اتفاق ویژه رخ افتاد و خیلی خوشحالم.  
 
وی درباره لیگ برتر فوتسال و اتفاقات حاشیه ای آن گفت: من اعتقاد ندارم که سال قبل اخلاق رعایت نشد به دلیل این که تماشاگران فوتسال به داخل زمین نزدیک هستند و هیجان در آن بالا است و در صدم ثانیه نتیجه جابجا می شود ممکن است با اتفاقات حاشیه ای زیادی روبرو شود. تماشاگری که بازی را از نزدیک و در داخل سالن نگاه می کند، به خاطر این هیجان نمی تواند خود را کنترل کند.خوشبختانه لیگ خیلی خوبی را برگزار کردیم و تا هفته آخر 4 تیم شانس قهرمانی داشتند.وقتی لیگ پویا و منظمی داشته باشیم مطمئن باشید از داخل بدنه آن می توان بازیکنان زیادی را به فوتسال کشاند.
 
برترین بازیکن تیم ملی فوتسال درمورد خواسته اش از رئیس جمهور آینده تصریح کرد: تنها خواسته ام از رئیس جمهور اینده این است که توجه بیش تری به فوتسال داشته باشد.ما سال قبل برای اولین بار در تاریخ فوتسال کشورمان توانستیم به مقام سوم جهان دست پیدا کنیم و الان دیگر سطح توقعات مردم از فوتسال بالا رفته آن ها از ما توقع دارند که به فینال جام جهانی صعود کنیم. برای اینکه بتوانیم چنین اتفاقی را رقم بزنیم، باید مسئولان توجه بیش تری کنند. من از رئیس جمهور آینده می خواهم که توجه ویژه ای به تیم ملی فوتسال کند.
 
وی در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: وضعیت تیم ملی خدا را شکر خوب است. ما 2 بازی دوستانه با کرواسی برگزار کردیم که می تواند به جوانگرایی تیم ملی کمک کند. ما باید به 4 سال آینده توجه کنیم تا بتوانیم از عنوان سومی خود دفاع کنیم. معتقدم که این یک اتفاق بود و امکانات ما در حد سوم جهان نبود. این غیرت فقط یک دوره جواب می دهد و اینکه بخواهیم همیشه نتیجه بگیریم، باید برنامه ریزی و امکانات بیشتر شود.  
 
حسن زاده در پایان درباره ادامه حضورش در تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فعلا که در خدمت تیم ملی فوتسال هستم و زمانی را برای بازنشستگی ام مشخص نکرده ام و تا موقعی که برای تیم ملی مفید باشم با قدرت به کارم ادامه می دهم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار