اهواز؛

در خوزستان صدای قدم های خاک می آید

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: ورود موج ناپایدار تا اوایل هفته آینده سبب افزایش ابر و گاه بارش‌های رگباری و پراکنده در برخی نقاط استان می‌شود.

در خوزستان صدای قدم های خاک می آیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کوروش بهادری ،مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان اظهار داشت: روز جمعه به دلیل افزایش وزش باد و خیزش گردو غبار ساعاتی از روز به طور موقت شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم همچنین دید را تا ۳ کیلومتر کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه این بارش‌های خفیف دروضعیت بارش‌های کشاورزی تاثیری ندارند، افزود: بارش‌های خفیف را روز گذشته در شهرستان‌های ماهشهر، آغاجاری، امیدیه و اهواز شاهد بودیم.
مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: همچنان روند افزایش دما ادامه دارد در شبانه روز گذشته شهرستان امیدیه با 40 درجه و شهرستان‌های ایذه و دهدز با 12 درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

وی با بیان اینکه نوسان دمایی اهواز بین 38 و 16 درجه است، عنوان کرد: روز جمعه به دلیل افزایش وزش باد ساعاتی از روز و به طور موقت شاهد کاهش کیفیت هوا هستیم و دید را تا 3 کیلومتر کاهش می‌دهد اما گرد و غبار به شدت دوره قبل نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.