ماری که یک کافی نت را به هم ریخت+فیلم

این مار در یک چشم بر هم زدن این کافی نت را زیر و رو کرد.

ماری که یک کافی نت را به هم ریختبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون گونه‌های زیادی از مارهای سمی در جهان شناخته شده است که تعدادی از آن‌ها سمی و باقی غیر سمی هستند. برای شناسایی دقیق مار‌ها واقعاً پیچیدگی‌ها و دشواری‌های زیادی وجود دارد، احتمالاً نسل مار‌ها یا به مارمولک‌های آبی یا به مارمولک‌های زیرزمینی در دوران ژوراسیک با آخرین فسیل مربوط به ۱۴۳ تا ۱۶۷ میلیون سال پیش بازمی‌گردد، گوناگونی مارهای امروزی به نظر مربوط به دوره پالئوسن در دورهٔ ۶۶ تا ۵۶ میلیون سال پیش است. قدیمی‌ترین توصیفی که از یک مار پیدا شده مربوط به پاپیروس بروکلین است.

آن دسته از مار‌ها که سمی هستند در مرحله اول از زهر خود برای شکار و کشتن طعمه استفاده می‌کنند که می‌تواند منجر به مرگ یا قطع عضو می شوند، اما مارهای غیر سمی شکار خود را می‌توانند زنده بخورند یا اول با پیچیدن به دور طعمه و فشردن می‌کشند سپس می‌خورند.

این خزندگان مرگبار در حالت عادی، به سمت انسان حمله ور نمی‌شوند مگر آنکه زخمی باشند یا ترسیده باشند. بیشتر مار‌ها ترجیح می‌دهند از تماس یا حمله به انسان پرهیز کنند، اما این مار که معلوم نیست که به کدام یک از این دو علت این چنین خشمگین است با ورود به یک کافی نت و حمله به افرادی که آنجا مشغول کار هستند، وحشت را بر این مکان حاکم می‌کند و در یک چشم به زدن آنجا را به هم می‌ریزد، همانطور که در فیلم مشاهده خواهید کرد هرکسی با ترس به یک گوشه فرار می‌کند.

دانلود فیلم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار