علت انتقال جشن قهرمانی پرسپولیس به تهران مشخص شد

سرخپوشان پایتخت در صورت قطعی شدن قهرمانی خود، جام قهرمانی را در تهران دریافت می کنند.

علت انتقال اهدای جام قهرمانی به تهران مشخص شد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان اجرایی فوتبال در ابتدا مخالف برگزاری جشن قهرمانی و اهدای جام به پرسپولیس قبل از پایان هفته سی ام بودند اما در جلسه وی‍ژه روز گذشته تصمیم گرفتند که در صورت قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس جام قهرمانی را بعد از بازی با پدیده به سرخپوشان پایتخت اهدا کنند. 

 با توجه به اینکه گنجایش ورزشگاه ثامن مشهد 30 هزار نفر است و در ورزشگاه امام رضا که در محدوده شهر واقع شده امکان برگزاری این بازی حساس وجود ندارد ومسئولان اجرایی قادر به برگزاری مراسم نورافشانی، پرتاب مواد مترقبه و غیره نیستند در مجموع تصمیم گرفته شد در صورت قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس مراسم اهدای جام در تهران و بازی با پدیده انجام شود. 

گفتنی است در بسیاری از کشورها زمانی که قهرمانی تیمی مسجل می شود اهدای جام قهرمانی در ورزشگاه خانگی انجام می شود. 

سرخپوشان پایتخت در ابتدا خواستار برگزاری بازی با سیاه جامگان در تهران بودند تا جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی برگزار کنند اما مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال و مدیران سیاه جامگان با این موضوع مخالفت کردند. 

براین اساس بازی هفته پایانی پرسپولیس برابر سیاه جامگان در مشهد برگزار می شود اما جشن قهرمانی این تیم در پایان بازی با پدیده در هفته بیست و هشتم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار