یزد؛

امکان همراهی با معتکفین از طریق فضای مجازی

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد؛ برای نخستین بار در کشور از سوی مرکز فرهنگی مبشران، امکان شرکت در اعتکاف از طریق فضای مجازی فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت:  برای نخستین بار در کشور طرحی با عنوان قطعه‌ای از بهشت با  هدف همراهی با معتکفان برای افرادی که توانایی شرکت در مراسم معنوی اعتکاف را ندارد، از سوی مرکز فرهنگی مبشران اجرا شده است.
محمدرضا پیرنیا افزود: قطعه‌ای از بهشت تنها یک همراهی با معتکفین در فضای مجازی است و به هیچ وجه جایگزین اعتکاف اصلی نیست.

پیرنیا بیان کرد: این طرح که لحظه‌های ناب اعتکاف را طی سه روز در فضای مجازی به علاقمندان منتقل می‌کند، در روز پایان اعتکاف با مراسم اعمال ام داود در امامزاده جعفر (ع) همراه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این طرح از هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند از طریق ثبت‌نام در گروه تلگرامی mobasheran_bot@ با معتکفان همراه شوند.

وی افزود: شرکت در این طرح کاملا رایگان است و امکان حضور در این برنامه برای همه علاقمندان در هر نقطه از میهن اسلامی فراهم است.

پیرنیا ادامه داد: سخنرانی، مولودی، اعمال ماه رجب، پاسخ به احکام و شبهات، برگزاری مسابقه و .... از برنامه‌هایی است که در این طرح پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در این طرح از ۱۵ فروردین آغاز شده و تا ۲۱ فروردین ادامه دارد و برنامه‌ها نیز از ۲۲ فروردین همزمان با ایام البیض آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار