گزافه‌گویی ترزا می: مقابله با اقدامات خصمانه ایران مستلزم اقدام دسته جمعی است

نخست‌وزیر انگلیس در اظهاراتی ضمن حمایت از ائتلاف متجاوز سعودی به یمن، خواستار مقابله با ایران به علت آنچه وی رفتار خصمانه تهران خوانده است، شد.

گزافه‌گویی ترزا می: مقابله با اقدامات خصمانه ایران مستلزم اقدام دسته جمعی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، ترزا می، نخست وزیر انگلیس، بار دیگر با حمله به ایران، خواستار اقدام دسته جمعی بر ضد این کشور شد. 

وی بر حمایت از ائتلاف متجاوز سعودی به یمن برای مقابله با  آنچه «تجاوز» انصارالله خوانده است و همچنین دادن اجازه بازگشت دولت عبدربه منصور هادی به این کشور تاکید کرد. 

نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی مضحک افزود: ایران بر ضد منافع جامعه جهانی در تلاش‌های آن برای تحقق صلح و ثبات عمل می کند! انگلیس از کشورهای حاشیه خلیج (فارس) در برابر «دخالت‌های ایران» در امور داخلی این کشورها حمایت می‌کند. 

می در ادامه در اظهاراتی بی‌پایه و اساس مدعی شد: فعالیت‌های ایران عامل بی‌ثباتی در منطقه است. مقابله با اقدامات خصمانه ایران در لبنان، عراق، یمن، سوریه یا منطقه خلیج (فارس) مستلزم اقدام دسته جمعی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سفارت انگلیس را درایران تا ابدیت ببندید این دشمن دیرین ایران بوده و هست و انتظار خوبی داشتن از انگلیس خاک به چشم کردن یا خود را کور نمودن است چشم انگلیسی کور باد چشم دیدن قدرت روز افزوان ایران در منطقه خاورمیانه را ندارد و هر روز سیاست های حیله گران انگلیس شکست می خورد و به بار نمی نشیند اکنون این پیرزن عجوز می خواهد با متحدین خود یعنی همان امریکا و اسرائیل علیه ایران مشترکاً عمل کنند مگر تاکنون همه شان نبوده اند هر چه می کشیم از دست این انگلیس می کشیم حیف است پرچم انگلیس در اهتزاز باشد
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۴:۰۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وجود آشغال خانه اي به نام سفارت انگليس در تهران باعث تاسف و ننگ است
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۲:۰۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
برو گم شو عفريته عفريتگان عفريت صفت خوك مذهب خون آشام كه اكنون گرفتار تجزيه شده ايد انشا الله
-
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
حالاعده ای خوش بین باشندوبه غرب اعتمادکنند....
Iran (Islamic Republic of)
مجيد گودرزي
۱۱:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
با آغاز خروج انگلستان از اتحاديه اروپا فروپاشي اتحاد كشورهاي ولز،اسكاتلند و ايرلند شمالي شروع شده است.دشمن تراشي و احيانا راه انداختن يك جنگ در منطقه خاورميانه ميتواند باعث اتحاد موقتي اين كشورها و جلوگيري از اين فروپاشي شود.خانم مي روي دشمني اعراب با ايران حساب ويژه ايي باز كرده است.اما كشورهاي منطقه بايد در دام اين نقشه شوم كه فقط منافع انگلستان را تامين مي كند نيفتند.بجاي تامين اتحاد كشورهاي متحد انگلستان به فكر بهبود روابط در ميان كشورهاي منطقه براي كاهش هزينه هاي خريد سلاح باشد و براي تامين صلح در منطقه تلاش كنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وقتیکه میبینم سفارت کشوری که اینطوری داره به یک ملت ایران توهین میکنه توی کشورم بازه و راحت عوامل این دولت دارن به ایران رفت و آمد میکنن و توهین هم میکنن و هیچ کس هم هیچ عکس العملی به غیر از یک بیانیه خشک و خالی (تازه همین بیانیه رو هم اگر بدن) از خودش نشون نمیده به خدا از همه چیز ناامید میشم. تجار انگلیسی بیان از منابع و اقتصاد ما سود ببرن و بعد اینجوری به ما توهین هم بکنن. کاش سفارت این انگلیس نابکار هم مثل سفارت آمریکا برای همیشه بسته میشد. از انگلیس و آمریکا و سفارتهاشون هیچی چیزی غیر از بیچارگی و بدبختی به ایران و مردم ایران نمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
حالا یه عده دارن خودشونو میکشند که با انگلیس رابطه تجارتی برقرار کنند و خوش خدمتی. ما که به انگلیس هیچ وابستگی نداریم باید هر گونه مراوده با این روباه پیر رو تحریم کنیم و هیچ تجارتی باهاش نداشته باشیم. ایندفعه هم اگه نظامیاشونو اسیر کردیم پسشون ندیم تا به غلط کردن بیفته بعد مثل احمدی نژاد لباسای نظامیشون رو در بیاریم کت شلوار ساخت ایران تنشون کنیم و با تبلیغات فراوان بفرستیمشون کشورشون تا قدرت مارو درک کنند. اونوقت دیگه غلطه اضافی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
عفريته بي همه چيز تو غلط مي كني اين چنين حرف مي زني
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
کی پوزه بند این ماده سگ رو باز کرده!!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
ای پیرزن پرحاشیه .داری میمیری بازم زر زر میکنی .ماده روباه مکار .نسل اندر نسل که روباه زاده تشریف دارین .کی هستین وچی میخواهین بکنین اصلا دسته جمعی کمه .گله ای بیائین سراغ ایران .کیف میده حالتون بگیریم با ملخ خورای کثیفی که خلیج نازنین فرس مارو خیمه زدن همشون پاک میشن با موشکهایوطنی .علی الخصوص توی ماده روباه مکار.بیائید منتظریم
آخرین اخبار