افزایش تعداد کشته‌شدگان رانش زمین در کلمبیا به 254 نفر

رانش زمین در کلمبیا تاکنون بیش از 200 کشته و صدها زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، بر اثر رانش زمین در کلمبیا تاکنون 254 نفر کشته شده اند. بارش شدید باران در "موکوآ" در جنوب غرب کلمبیا باعث جاری شدن گل و لای به سمت خانه ها شده و ساکنان این منطقه را مجبور به فرار کرده است. بیش از 1000 سرباز و افسر پلیس در عملیات نجات در این منطقه حضور دارند.

"خوآن مانوئل سانتوس"، رئیس جمهور کلمبیا که روز شنبه پس از وقوع حادثه به این منطقه سفر کرد، گفت: "تا زمانی که همه افراد کشته شده شناسایی نشوند، عملیات متوقف نخواهد شد. در حال حاضر 254 نفر بر اثر رانش زمین کشته شده اند که از این تعداد 107 نفر آنها شناسایی شده اند. از این تعداد هم 44 نفرشان کودک بوده اند."

ارتش پیشتر اعلام کرده بود که 200 نفر بر اثر این حادثه ناپدید شده اند. این درحالیست که رئیس جمهور روز گذشته در حساب توییتر خود اعلام کرد هیچ گزارش رسمی از افراد ناپدید شده منتشر نشده است. 

اوایل روز گذشته هم ویدئویی از "موکوآ" منتشر شد که نشان داد ساکنان این منطقه بخاطر ناپدید شدن فرزندانشان گریه می کردند. برخی از رسانه های دولتی حتی تعداد کشته شدگان را بیش از 300 نفر گزارش کرده اند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار