قوی‌ترین مرد پارالمپیک جهان به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوست

مدیرعامل هلال‌احمر استان آذربایجان غربی از پیوستن قوی‌ترین مرد پارالمپیک جهان به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسن محمودی دراین‌باره گفت:در شانزدهمین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سیامند رحمان قوی‌ترین مرد پارالمپیک جهان از پست ایمنی و سلامت شهرستان اشنویه بازدید کرد.

وی تصریح کرد: در طی این بازدید سیامند رحمان با امضا میثاق نامه به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای پیوست، سیامند رحمان در ادامه از نزدیک با فعالیت‌های جوانان در این طرح آشنا شده و از زحمات آنها که در اولین روزهای بهاری به‌دوراز خانواده به هموطنان عزیز خدمات ارائه می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بازدید خود گفت: راه‌اندازی کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای توسط سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر یک حرکت مثبت برای کاهش حوادث جاده‌ای است که امیدوارم این طرح ادامه‌دار باشد و همه بتوانیم قدمی برای کاهش آنها برداریم.

قوی‌ترین مرد پارالمپیک جهان در ادامه از همه مسئولین و جوانان فداکار هلال احمری سراسر کشور به خاطر اجرای طرح‌هایی همچون کمپین نه به تصادفات جاده‌ای و بهرفت تقدیر و تشکر کرد و در پایان گفت: به امید آنکه تصادفات جاده‌ای در سراسر کشور به حداقل برسد و هیچ عزیزی را بر اثر تصادفات از دست ندهیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.