سخنگوی ائتلاف بین‌المللی ضد داعش: کمتر از هزار داعشی در موصل هستند

سخنگوی ائتلاف بین‌المللی ضد داعش اعلام کرد کمتر از هزار تروریست داعشی در موصل حضور دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اسکای نیوز، ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به فرماندهی آمریکا، تعداد تروریست های باقی مانده در شهر موصل را کمتر از هزار نفر تخمین زد.

جو سکروکا، سخنگوی ائتلاف بین‌المللی اعلام کرد: تعداد عناصر افراطی در آغاز حمله به غرب موصل در نیمه فوریه 2016، دو هزار نفر بود؛ اما معتقدیم این تعداد هم اکنون به هزار نفر رسیده باشد.

وی افزود: داعش با جمع کردن غیرنظامیان در ساختمان ها، ائتلاف را به ارتکاب اشتباه سوق می دهد.

سخنگوی ائتلاف گفت: داعشی ها غیرنظامیان را مجبور می کنند وارد ساختمان ها شوند و ائتلاف را  ترغیب به گلوله باران می کنند تا با کشته شدن غیرنظامیان افکار عمومی جهان را با استفاده از عنصر "ترس" منحرف کنند.

جو سکروکا در ادامه گفت: بخش هایی از یک ویدئو را مشاهده کرده و دیدیم که داعش مردم را با کشتن یک نفر از میان آنها مجبور کردند وارد یک ساختمان شوند و سپس از درون ساختمان به سوی نیروهای عراقی تیراندازی کردند.

نیروهای عراقی پیش از این در شرق موصل بر حدود 100 هزار عنصر تروریستی پیروز شده و در غرب موصل نیز به سرعت پیشروی کرده و به موصل قدیم در مرکز شهر رسیده اند، اما حملات اخیر جنگنده های ائتلاف بین المللی به کشته شدن شمار بسیاری از غیرنظامیان منجر شده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
هر یه انتحاری که کشته بشه معادل نابود شدن صد تا داعشیه
آخرین اخبار