اردبیل؛

تصادف در جاده ارجستان ـ سرعین یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پیکان در جاده ارجستان ـ سرعین ما بین دو روستای اندراب و درآباد یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی اظهار کرد: متاسفانه دقایقی پیش تصادف دو دستگاه خودرو که مشخصات یکی از آنها پراید با شماره پلاک ایران 99 و یک دستگاه پیکان با شماره پلاک ایران 91 که بومی محلی بوده است در محور ارجستان به سرعین و مابین روستای اندراب و درآباد منجر به کشته شدن یکی از هموطنان شد.

وی گفت: این حادثه تعدادی مصدوم برجای گذاشته است که طبق گزارشهای واصله حال عمومی مصدومان وخیم گزارش نشده و خوشبختانه افزایش تعداد فوتیها در این حادثه پیش‌بینی نمی‌شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: فعلا گزارشات دقیق از دلیل وقوع این تصادف ارائه نشده و نیروهای پلیس راه استان اردبیل در صحنه حضور داشته و در حال بررسی موضوع هستند.

سرهنگ فتاحی با بیان جزئیات محدودیتهای ترافیکی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز 96 تصریح کرد: با توجه به حجم فزاینده سفرها به منظور افزایش ایمنی تردد خودروها در محورهای اردبیل - آستارا و بالعکس و اردبیل - سرعین و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد نشدنی در تاریخهای 11 تا 14 فروردین ماه از ساعت 8 صبح تا 12 شب ممنوع است.

وی اظهار کرد: در محور اردبیل - سراب نیز در تاریخهای ذکر شده تردد کامیونها و تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد نشدنی از ساعت 8 صبح تا 12 شب ممنوع است و در قالب طرح اجرای طرح نوروزی عبور و و مرور انواع موتور در بزرگراهها و محورهای اصلی تا پایان طرح نوروزی ممنوع است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.