زنجان؛

سبزه میدان زنجان میزبان گذر نوروز

طرح پیاده راه گذر نوروز از امروز در زنجان کلید خورد.

صفوی مدیر فرهنگی، اجتماعی شهرداری زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به اینکه طرح پیاده راه گذر نوروز تا ساعت 24 روز 10 فروردین ادامه دارد گفت: گذر نوروز همانند سال گذشته در حد فاصل سبزه میدان تا میدان انقلاب اجرا می شود .

این مقام مسئول در ادامه گفت : ترویج فرهنگ پیاده روی، استفاده از دو چرخه و وسایل حمل و نقل عمومی در ترددهای شهری و همچنین استفاده شهروندان و مسافران نوروزی از خیابان بدون خودرو، بدون آلودگی و بدون سر و صدا است.

وی افزود: بازار بزرگ زنجان ، مسجد جامع و مسجد خانم در این مسیر قرار گرفته است که مسافران علاوه بردیدن این اماکن تاریخی می توانند دراین مسیر پیاده روی داشته باشند و از برنامه های این طرح استفاده کنند.

مدیر فرهنگی، اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به محدوده ترافیکی در حد فاصل خیابان امام ، سبزه میدان و میدان انقلاب گفت: همانند سایر گذر ها برای عبور خودروها مسیر های جایگزین در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در این 3 روز خیابان فردوسی تا انقلاب بسته و خیابان زینبیه غربی و خیابان سعدی وسط از تقاطع زینبیه غربی و شرقی تا میدان انقلاب نیز 2 طرفه می شود همچنین خیابان طالقانی حد فاصل سبزه میدان تا خیابان زینبیه از جنوب به شمال یک طرفه می شود.


انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
شهرداری بی سلیقه زنجان با بنرهای امام حسین و شهدا چادر آش خوری راه انداخته ، بنر میدزدن