ایران – چین از نگاه AFC؛ ایران در یک قدمی جام جهانی 2018 روسیه

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، ایران در صورت پیروزی بر چین یک گام دیگر به حضور در جام جهانی 2018نزدیکتر می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های ملی فوتبال کشورمان و چین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با انتشار گزارش کوتاهی به استقبال این بازی رفت و نوشت جمهوری اسلامی ایران پیشتاز گروه A  اگر روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی چین را از پیش رو بردارد یک قدم به جام جهانی 2018 روسیه نزدیک تر خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است،  وقتی تیم بدون شکست ایران پنجشنبه در دوحه برابر قطر به پیروزی 1-0 دست یافت مهدی طارمی تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا ایران در صدر جدول 4 امتیاز از کره جنوبی،تیم دوم جدول، پیش بیفتد. پیروزی دوم در طول یک هفته ، مردان کارلوس کی روش را در فاصله ناچیزی از صعود خودکار به جام جهانی قرار خواهد داد.
 
اما چین هم رویای خود برای راهیابی به جام جهانی را زنده کرد،تک گل یو دابائو پیروزی خیره کننده 1-0 چین مقابل کره جنوبی را رقم زد تا تیم مارچلو لیپی هم اولین برد خود در گروه A را به دست آورده باشد. چین که در فاصله چهار بازی باقیمانده، چهارامتیاز کمتر از ازبکستان رده سومی اندوخته، اگر می خواهد رویای حضورش در جام جهانی واقع گرایانه تر باشد، نیاز به پیروزی های بیشتری دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار