ایرانشهر

کشف کالای قاچاق 410 ميليون ریالی

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر از کشف 410 ميليون ريال کالا توسط ماموران پلیس خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ دوستعلي جليليان  با اعلام اين خبر افزود: ماموران يگان تکاوري 112 ايرانشهر مستقر در ايست و بازرسي مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حين کنترل خودروهاي عبوري طي چند مرحله موفق به کشف مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق شامل سه هزار و 700 قوطی نوشیدنی، 24 هزار و 200 نخ سیگارت، 720 عدد صابون و چای به ارزش 410 ميليون ريال شدند.  

وی با اشاره به دستگيري هفت متهم و توقيف هفت دستگاه خودرو در اين راستا تصريح کرد: متهمان به همراه کالاهاي کشف شده با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند. 

جلیلیان در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف جلوگيري از هدر رفت سرمايه هاي ملي، 10 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع نفت و گاز، از هشت دستگاه خودروی سواری کشف کردند که در اين رابطه نيز هشت متهم دستگير شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان افزود: يکي از وظايف ذاتي پليس مبارزه با پديده شوم قاچاق مي باشد و با توجه به تاثير منفي اين پديده شوم بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامي شهرستان با تلاش شبانه روزي کليه يگانهاي تابعه خود و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار