ساری؛

بازنشستگان گنجينه تجربه و دانش

بازنشستگان به عنوان مظهر تجربه و استقامت و گنجينه تجربه و دانش هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار صبح امروز در دیدار با همکار بازنشسته سرهنگ سید رحمان رضازاده فرمانده سابق شهرستان گفت: خدمت به بازنشستگان اميد و انگيزه خدمت در کارکنان را افزايش می دهد.

وی افزود: خدمات ارزنده اين عزيزان در طول خدمت باعث اندوختن تجارب زياد شده كه شايسته است همکاران از اين تجارب بهره مندی لازم و اثرگذار را داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: بازنشستگان ناجا شايسته بهترين خدمات و توجه هستند چرا كه سی سال از بهترين دوران عمر خود را درخدمت رسانی مطلوب به مردم و در سخت ترين و طاقت فرساترين شرايط سپری کردند و با نائل شدن به بازنشستگی سند افتخار خود را دريافت كرده اند.

وی ضمن تقدير از زحمات بازنشتگان با اشاره به فرمايشی از اميرالمومنين على(ع) که فرمودند تجربه اندوزى از سرگذشت ديگران، بهره‏مندى از حاصل عمر آنهاست گفت : بدون شک ما برای برقراری امنيت مطلوب به اندوخته ها و تجربيات گران بهای بازنشستگان نيازمنديم و نيروهای جوان بايد از اين ذخاير ارزشمند نهايت استفاده را ببرد و قدردان اين تجربيات که حاصل سال ها تلاش و کوشش است، باشند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.