رشت؛

آرامش و امنیت سفر با پایبندی به قوانین راهنمایی رانندگی

راننده ها با پایبندی به قوانين راهنمایی رانندگی از تلخ شدن كام خانواده ها جلوگيری كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ جانشين پليس راهور ناجا در حاشيه بازديد از ايستگاه پليس راه رشت انزلی، با مهمان نواز خواندن مردم گيلان گفت: با همكاری و تعامل پليس و ساير دستگاه ها، تلفات تصادف در شهرهای استان گيلان به صفر رسيده و ميزان تصادفات در جاده های استان كاهش يافته است.
 
سردار موسی امیری با اشاره به اينكه در ٢٩ اسفند و اول فروردين تردد بيشتر از حد انتظار بوده، بيان داشت: آرامش و امنيت راه ها تنها با مشاركت مردم ممكن خواهد شد.
 
وي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر در بسياري از راه های كوهستانی شمال و شمال غرب كشور شاهد بارش برف هستيم خاطرنشان كرد: صبر و حوصله در سفر، بسياری از خطرات را كاهش خواهد داد.
 
جانشين پليس راهور ناجا با بيان اينكه بی احتياطی و عدم توجه به جلو كشته شدن ١٤٥ نفر و مجروح شدن دو هزار و ٩٥٠ نفر در روزهای گذشته را در پی داشته است، اظهار داشت: اين آمار زنگ خطر را برای جامعه به صدا درآورده است.
 
سردار موسی اميری با اشاره به اينكه استان گيلان جزو استان های قرمز كشور در زمينه تصادف موتورسيكلت است، تصريح كرد: روش های بازدارنده در اين خصوص كافی نيستند و بايد روش آموزش و فرهنگسازی را در پيش گرفت.
 
جانشين پليس راهور ناجا با تاكيد بر اينكه حجم سفرهای نوروزی در روزهای گذشته از هميشه بيشتر بوده است، خاطرنشان كرد: از شروع تعطيلات تا امروز در استان گيلان شاهد گره ترافيكی خاصی نبوده ايم.
 
سردار اميری با تصريح بر اينكه آمارهای اخير در زمينه تصادفات هشدارآميز هستند، اظهار داشت: راننده ها بايد با التزام به قوانين، از تلخ شدن كام خانواده ها در نوروز جلوگيری كنند.
 
اين مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:  تلاش شبانه روزی مأموران پليس راهور عامل برقراری ثبات در راه ها است و  با همين مديريت و همين مجاهدت، نوروز كم حادثه ای را پشت سر خواهيم گذاشت.  
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.