همدان؛

اندیشه سیدجمال قابل استفاده برای همه دوران هاست

امام جمعه اسدآباد گفت: دیدگاه، اندیشه و افکار سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی را باید به نسل جدید انتقال دهیم.

اندیشه سیدجمال قابل استفاده برای همه دوران هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام موسی حسینی‌مجد در همایش گرامیداشت سیدجمال الدین اسدآبادی از سیدجمال الدین اسدآبادی به عنوان الگو و اسوه ای بی نظیر برای فضلا، دانشمندان و علما یاد کرد و گفت: بیدارگر مشرق زمین حق بزرگی برگردن مسلمانان و حوزه علمیه دارد و باید قدردان خدمات ارزنده سیدجمال به بشریت باشیم.

وی سیدجمال را نعمتی بزرگ برای کشور ایران دانست و افزود: فعالیت های سیدجمال در بعد سیاسی و فرهنگی بسیار برجسته و قابل استفاده و بهره گیری برای تمام دوران هاست.

فرماندار اسدآباد هم در این همایش با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ریشه در نهضت بیداری اسلامی سیدجمال دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه در نهضت بیداری اسلامی سیدجمال الدین اسدآبادی دارد و امام خمینی (ره) با الهام از افکار آزادی خواهانه و استکبارستیزی سیدجمال، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

حسین افشاری گفت: اندیشه های سیدجمال پس از 85 سال در ایران به ثمر نشست و به رهبری امام خمینی (ره) نظام شاهنشاهی را برانداخت.

وی افزود: سیدجمال الدین اسدآبادی اولین منادی بازگشت به اسلام بود و بالندگی و سرافرازی بیداری اسلامی که امروز در جهان طنین انداز شده مرهون سیدجمال است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.