کرمانشاه؛

آماده‌باش 70 نیروی آتشنشان برای شب چهار شنبه‌سوری

مدیرعامل آتشنشانی کرمانشاه از آماده‌باش 70 نیروی آتشنشان برای شب چهار شنبه‌سوری خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت اله جهانبخشی با اشاره به آماده باش نیروهای آتشنشانی در تمامی ایام سال، گفت: در شب چهارشنبه سوری با توجه به شرایط این شب و استفاده از مواد محترقه از سوی برخی افراد، نیروها به صورت ویژه‌تر در آماده‌باش هستند.

وی بیان کرد: همچنین 12 ایستگاه آتشنشانی ثابت و سیار و نیز 29 دستگاه خودروی آتشنشانی نیز برای این مراسم به حالت آماده‌باش هستند.

جهانبخشی با بیان اینکه بیشترین حوادث پیش از شب چهارشنبه سوری مربوط به انفجار مواد محترقه انبار شده است، گفت: به طور جد مراقب رفتارها فرزندان خود باشند و از انباشت مواد محترقه در منزل، پشت بام و بالکن خودداری کنند.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون تنها یک مورد انفجار در شهرک جعفرآباد گزارش شده که خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندید افزود:25 مورد حادثه آتش سوزی در چهارشنبه سوری سال گذشته، اتفاق افتاد از این تعداد پنج مورد آن انفجار منزل مسکونی بود که 15 نفر مجروح به دنبال داشت و در مابقی موارد لاستیک و درخت به آتش کشیده شده بود.

وی از همه افراد خواست تا از استفاده از مواد محترقه خطرآفرین خودداری کرده و از پرتاپ این مواد به سمت منازل و خودرو و درخت به طور جد اجتناب کنند.

جهانبخشی به شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو اشاره کرد و افزود: از همه افراد می‌خواهیم به احترام این شهدا از انجام رفتارهای خطر آفرین که موجب آسیب خود افراد و دیگران می‌شود اجتناب کنند تا همه افراد بتوانند امسال چهارشنبه سوری را با آرامش سپری کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری افراد در خانه خود بیمار قلبی دارند و برخی افراد سالخورده هستند و شنیدن این صداها برای آنها و نیز برای زنان باردار خطرآفرین است و از معدود افرادی که این حرکات خطرآفرین را انجام می‌دهند می‌خواهیم کمی ملاحظه حال دیگران را نیز داشته باشند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.