نقض حریم هوایی لبنان از سوی 8 جنگنده رژیم صهیونیستی

ارتش لبنان اعلام کرد 8 جنگنده رژیم صهیونیستی بار دیگر حریم هوایی این کشور را نقض کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: 8 جنگنده اسرائیلی امروز (سه شنبه) صبح در چند مرحله حریم هوایی لبنان را نقض کردند.

بر اساس این بیانیه، یک جنگنده رژیم صهیونیستی در ساعت 8 صبح  از  فراز شهرک "ناقوره" وارد آسمان لبنان شده و با چند دور پرواز در مناطق جنوبی این کشور از فراز شهرک "علما الشعب" از این کشور خارج شد.

ارتش لبنان اعلام کرد: جنگنده دیگری در ساعت 10 صبح از فراز شهرک "کفرکلا" وارد آسمان لبنان شد و بر فراز مناطق غربی پرواز کرده و از آسمان همین شهرک از کشور خارج شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که 6 جنگنده رژیم صهیونیستی ساعت 10 و 15 دقیقه وارد حریم هوایی لبنان شده و بر فراز مناطق مختلفی از کشور پرواز کرده و سپس به سوی اراضی اشغالی رفتند.

از سوی دیگر، سازمان حمایت از پناهندگان فلسطینی (آنروا) بار دیگر از عناصر مسلح در اردوگاه فلسطینی نشین "عین حلوه" در جنوب لبنان خواست به توقف درگیری‌ها در این اردوگاه پاینبد باشند و تدابیر لازم را برای حفظ جان غیرنظامیان و مراکز سازمان ملل اتخاذ کنند.

حکم شهوان، مدیر سازمان اونروا در لبنان، اعلام کرد: توافقنامه هایی را میان طرف هایی درگیر در اردوگاه عین حلوه به امضا رساندیم که به موجب آن دو طرف به حفظ مراکز و کارکنان سازمان اونروا و غیرنظامیان، به خصوص کودکان متعهد شدند.

در درگیری های اخیر میان عناصر مسلح و جنبش فتح در اردوگاه عین الحلوه متعلق به فلسطینی‌ها در جنوب لبنان، شماری از غیرنظامیان زخمی و چندین مدرسه و برخی از خانه های مردم آسیب دیده و غیرقابل استفاده شده اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار