نوری در مراسم افتتاح 29 پروژه منطقه 8 مطرح کرد؛

نباید از دایره انصاف خارج شویم

شهردار منطقه 8 گفت: شهرداری تهران خدمات زیادی انجام داده اما نمی‌دانم چرا چشم خود را به روی این خدمات می‌بندیم و از دایره انصاف خارج می‌شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن نوری شهردار منطقه 8 در مراسم آیین افتتاح و بهره برداری از 29 پروژه فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه 8 که امروز در مسجد خاتم الانبیا برگزار شد، با بیان اینکه در این منطقه سرانه های فرهنگی و ورزشی به صورت متعادل تقسیم شده است، اظهار داشت: بر اساس دستور شهردار تهران هم اکنون اداره شهر تهران باید سیاست گذارانه باشد.

وی با بیان اینکه از هرج و مرج در اداره شهر پرهیز شده است، افزود: از بی برنامه‌گی، بدون هدف کار کردن و بسیاری از مسایل دیگر پرهیز شده است.

شهردار منطقه 8 با بیان اینکه منابعی که در اختیار شهرداری تهران قرار دارد، امانت مردم به این نهاد است، تصریح کرد: به دنبال آنیم که نقش تأثیرگذاری در فعالیت های خود داشته باشیم.

نوری با تاکید بر اینکه با همدلی، همکاری و کمک مردم بسیاری از کارها در منطقه 8 به سرانجام رسیده است، گفت: کارهای مردم و امور شهر را به خود مردم واگذار کرده ایم.

وی با بیان اینکه مردم به اقدامات و فعالیت های شهرداری تهران اعتماد دارند، افزود: بسیاری از اقدامات انجام شده در سایه اعتمادسازی است، در حالی که امروز اگر در شهر تهران گلی هم پژمرده شود به حساب شهرداری تهران می گذارند.

شهردار منطقه 8 ادامه داد: امروزه شهرداری تهران خدمات زیادی انجام داده اما عده ای چشم خود را بر این خدمات می بندند و بدون انصاف به ما انتقاد می کنند و از دایره انصاف خارج می‌شوند.

نوری با بیان اینکه شهرداری تهران 8 هزار متر از زمین های خود را برای احداث تقاطع غیر هم‌سطح بزرگراه امام علی (ع) در اختیار مردم گذاشته است، تاکید کرد: این امر نشان از آن دارد که شهرداری از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده می‌کند.

وی گفت: هم اکنون تمام ایستگاه های بی آر تی منطقه 8 مناسب سازی و ایمن سازی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار