کرمانشاه؛

اشد مجازات برای قداره کش ها و ایجاد کنندگان رعب و وحشت در مردم

دادستان استان کرمانشاه گفت: استفاده از سلاح گرم و سرد اگر منجر به ارعاب عمومی باشد شدیدترین مجازات درپی دارد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمد حسین صادقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  با بیان اینکه قداره‌کش‌ها بی‌درنگ قلاف کنند گفت: وسیله تهدید قراردادن چاقو جرم است و افرادی که از چاقو استفاده می کنند منتظر ارفاق نباشند اشد مجازات در انتظارشان است.


صادقی در ادامه سخنان خود به افزایش نگران کننده درجه خشونت اشاره کردو گفت:خشونت به دو صورت خشونت خانگی و خشونت اجتماعی متبلور می شود و خشونت در شدیدترین نوع آن تیراندازی  و استفاده از چاقو واز توان جسمی است.

وی افزود: باید در مدارس و خانواده ها و آموزشگاه ها مهارت های ارتباطی و رفتاری اموزش داده شود.
 
صادقی گفت:فعالیت شرکت های هرمی موجب ترویج مصرف گرایی وایجاد احساس نیاز کاذب می شود.

محمد‌حسین صادقی با اشاره به  گسترش فعالیت شرکت های هرمی گفت: فعالیت این شرکت ها با ترویج مصرف گرایی و ایجاد احساس نیاز کاذب سبب می شود افرادی که نمی توانند نیازها را تامین کنند سرخورده شوند و زمینه ای برای انجام بزه فراهم میشود.


وی با بیان اینکه عضوگیری شرکت‌های هرمی در چند نقطه شهر‌( شهرک بهداری، الهیه و گذرنامه) گزارش شده که دستگاه‌های قضایی در حال رصد آن‌ها است ادامه داد: اگر در هر شرکتی، مشتری بابت معرفی مشتری جدید پورسانت بگیرد، این شرکت‌ها هرمی و فعالیت آن غیرقانونی است.


صادقی افزود:فعالیت شرکت‌های بازاریابی استان را در حال حاضر بررسی می‌کنیم و اگر به این نتیجه برسیم که فعالیت آن‌ها مصداق شرکت هرمی است، با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

 
انتهای پیام/ز
اشد مجازات برای قداره کش ها و ایجاد کنندگان رعب و وحشت در مردم
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.