وحدتی در تذکر شفاهی:

دیوان محاسبات باید نظارت بیشتری بر اجرای قوانین داشته باشد

نماینده مردم بستان‌آباد گفت: از دیوان محاسبات انتظار دارم تا نظارت کاملی بر اجرای قانون داشته و متخلفین را جهت برخورد قانونی به دستگاه‌های مربوطه معرفی کنند.

طزرطز
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در تذکر شفاهی صحن علنی امروز مجلس گفت: تذکر اول بنده خطاب به رئیس‌جمهور محترم است مبنی بر اینکه بر اساس مصوبه اخیر مجلس و اصلاحیه بودجه در رابطه با بخشش سود و جریمه اخیر وام‌های خرد و کمتر از یک صد میلیون تومان، متأسفانه تاکنون بانک‌ها از اجرای کامل آن خودداری کردند. 

وی افزود: با توجه به اینکه این مصوبه تا سال آخر مالی اعتبار دارد، لذا از رئیس مجلس خواهشمندم دستور لازم را برای اجرای این مصوبه از سوی بانک‌ها را صادر فرمایند و تدبیری برای تمدید آن جهت رفاه حال کشاورزان صنعتگران و تمام آحاد مردم اندیشیده شود.

وحدتی تصریح کرد: از دیوان محاسبات انتظار دارم تا نظارت کاملی بر اجرای قانون داشته و متخلفین را جهت برخورد قانونی به دستگاه‌های مربوطه معرفی کنند.

وی تذکر بعدی خود را خطاب به رحمانی فضلی، وزیر کشور بیان داشت و گفت: پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی و میدان میوه و تره‌بار شهرستان بستان‌آباد از پروژه‌های بزرگ این شهرستان و حتی استان است متأسفانه از10 سال قبل بلاتکلیف باقی مانده لذا به شما متذکر می‌شوم که در اسرع وقت دستورات لازم برای رفع مشکل و پایان یافتن پروژه‌ را صادر بفرمایید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار