ناسا از اکتشافات جدید خود در خارج از منظومه شمسی پرده بر می‌دارد

ناسا از برگزاری یک کنفرانس خبری درباره اکتشافات خود در خارج از منظومه شمسی خبر داد.

ناسا از اکتشافات فراتر از منظومه شمسی پرده بر می‌دارد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا) قصد دارد یک کنفرانس مطبوعاتی را با موضوع «اکتشافات اخیر در خارج از منظومه شمسی» برگزار کند.

بنابر گزارش‌ها این کنفرانس به ارائه اطلاعات درباره سیاره‌های فراخورشیدی اختصاص دارد. یعنی سیاره‌هایی که خارج از منظومه شمسی قرار دارند و به دور یک ستاره (غیر از خورشید) در حال گردش هستند. احتمالاً انسان‌ها می‌توانند برروی این سیاره‌ها زندگی کنند به همین دلیل از اهمیت بالایی بر خوردارند و هر روز تعداد بیشتری از آنها کشف می‌شود.

جزئیات بیشتری درباره این جلسه ارائه نشده است. این کنفرانس خبری 22 فوریه در ساعت 13 به وقت نیویورک (4 اسفند ساعت 21:30 به وقت ایران) برگزار و در شبکه و وب‌سایت ناسا به طور زنده پخش می‌شود.

احتمالاً ستاره شناسان و دانشمندان سراسر جهان در این کنفرانس شرکت می‌کنند. ناسا اعلام کرد مردم می‌توانند با استفاده از هشتگ AskNasa هر سوالی که دارند در زمان برگزاری کنفرانس از این سازمان بپرسند. همچنین ناسا پس از این کنفرانس خبری جلسه ای را با عنوان «هرچه می‌خواهی از من بپرس» برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار