مشهد؛

معرفی 9 مسیر گردشگری خراسان رضوی

9 مسیر گردشگری خراسان رضوی با رویکرد نوروز متفاوت درخراسان رضوی معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین زارع صفت مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی بر آمادگی هرچه بیشتر معاونت خدمات سفر برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی تاکید کردگفت:مسیر مشهد طرقبه و شاندیز، مسیر مشهد تربت حیدریه، کاشمر و بردسکن خلیل آباد، مسیر مشهد فریمان، تربت جام و تایباد، مسیر مشهد نیشابور و سبزوار، مسیر مشهد کلات و درگز، مسیر مشهد چناران، قوچان و درگز، مسیر مشهد تربت حیدریه، محولات، بجستان و گناباد، مسیر مشهد سرخس، مسیر مشهد تربت حیدریه زاوه، رشتخوار و خواف از جمله این مسیرهای نه گانه است.

وی گفت:معرفی بیشترروستاها و اشنایی با محیط های روستایی و ظرفیت های بوم گردی در روستاها از دیگر ظرفیت های استان خراسان رضوی است.

محمدحسن واحدی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین هم در این جلسه گفت: کمیته ها براساس مسئولیت خود و دستور العمل ویژه نوروز 96برنامه های خود را تدوین کنند و محورهای گردشگری استان بارویکردی متفاوت برنامه ریزی شود.

گفتنی است در جلسه خدمات سفر استان خراسان رضوی سه دستگاه خدمات سفر برنامه ها و مشکلات خود را تشریح کردند ضمن اینکه ترافیک و اجرای طرح زوج و فرد از دیگر موضوعات مورد برسی شده در این نشست بود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار