کاظمی قمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان :

مذاکرات آستانه دستاورد عملیات آزادسازی حلب بود/مثلث شر در سوریه و عراق شکست خورده است

سفیر سابق ایران در عراق با اشاره به شکست تکفیری ها در عراق و سوریه گفت: مثلث شر استکبار صهیونیسم و تکفیر در سوریه و عراق شکست خورده است .

حسن کاظمی قمی سفیر سابق ایران در عراق در گفت و گو با خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی های محور مقاومت در سوریه و عراق اظهار داشت : مقاومتی که امروز در مقابل جبهه استکباری صهیونیستی انجام می شود برای مقابله با تروریسم تکفیری دست ساخته مثلث شر است.

وی افزود: خوشبختانه با اراده ای که جبهه مقاومت و ملت های منطقه انجام می دهند ؛  ما شاهد این هستیم که جنگ نیابتی رو به زوال است.

سفیر سابق ایران در عراق با اشاره به شکست جبهه استکبار در منطقه ادامه داد: جریانات تکفیری در عراق و سوریه در موضع ضعف هستند.

وی گفت : آزاد سازی حلب نشانگر اراده جبهه مقاومت بود که بر جبهه استکباری و تروریستی تفوق پیدا کرد.

کاظمی قمی یاد اور شد : عملیات آزاد سازی موصل هم در تداوم مقابله با اشغالگری و تروریسم است. خوشبختانه حضور ارتش و نیروهای مردمی موجب پیشرفت های گسترده ای در عملیات ازاد سازی موصل شده است.

وی با اشاره به ابعاد اطلاعاتی و نظامی امنیتی جنگ موصل عنوان داشت: لذا جنگ در موصل تنها یک جنگ کلاسیک نیست. نباید انتظار داشت که عملیات موصل ظرف دو سه ماه کامل می شد اما روند موصل روند خوبی بود.

وی گفت : در جنگ موصل حفظ جان غیر نظامیان به عنوان اولویت است.

سفیر سابق ایران در عراق در پایان خاطرنشان کرد: مذاکرات آستانه یکی از دستاوردهای عملیات آزاد سازی حلب بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار